Lowongan Kerja Pasuruan Terbaru Januari 2014

Lowongan Kerja Pasuruan Terbaru Januari 2014 - telah banyak kami sampaikan informasi mengenai Lowongan Kerja Terbaru yang ada di indonesia, Semata - mata untuk membantu anda yang sedang mencari pekerjaan.Berikut ini adalah Lowongan Kerja Pasuruan Terbaru Januari 2014 selengkapnya.

Lowongan Kerja Pasuruan Terbaru Januari 2014


A.SCHULMAN PLASTICS INDONESIA, PT
A. Schulman is a leading International Manufacturer of high-performance plastic compounds and master batch which are used as raw materials to improve the appearance and performance of plastics in a number of specialized applications. In the Asia region, the company operations include countries such as China, India, Indonesia, Malaysia and Australia. At this moment we are looking for a qualified candidate for the position as mentioned above for Indonesia’s plant.
General Affairs (GA) Superintendent

Requirements:

Minimum 5 (five) years experience in the field work of General Affairs in Manufacturing Industry.
Bachelor degree from any discipline.
Active in English both oral & written.
Computer literate in using Windows, MS Office & Internet.
Good health and good personality to be able to work under pressure with good teamwork and good communication skill.
Have strong leadership, analytical and strategic thinking.
Comprehend and implement well the GA duty and function in housekeeping, landscaping, cleaning service, pantry & catering services, transportation, waste & rest material, building construction & building maintenance, and security.
Understanding any government regulations and arrangements related with permit, license, certificate, contract, convention, legalization and / or endorsement.
Able to handle any affairs of Public Relations (external relations and internal relations) and corporate documentations.
Comprehend & Implement well ISO, BSC, 5S, CSR and OHS/K3.
For those candidates who interested please apply your detailed resume to:
raymond_pical@id.aschulman.com
--------------------------------------

MUSTIKA BAHANA JAYA, PT
Perusahaan kami adalah perusahaan yang bergerak diberbagai bidang industri diantaranya penggilingan padi, industri garam beryodium untuk pasar domestic dan pengolahan kayu yang telah bersertifikat standart internasional dari JAS (Japanese Agricultural Standard) dengan sejumlah produk diantaranya Pine&Rubber wood finger joint laminated Board, Flooring, Finger joint laminated profile, Blockboard, Plywood, LVL, Platform dan lain sebagainya, yang di eksport ke Negara-negara di Asia, Amerika dan Eropa.

Manajer EMKL (JTO_0513)

Tugas:

Mengelola operasional dan mengembangkan perusahaan freight forwarding/shipping (terutama di aspek manajerialnya) dengan baik dan profitable

Kualifikasi:

Diutamakan lulusan Manajemen Transportasi
Berpengalaman di perusahaan sejenis min. 5 tahun
Memiliki karakter dan personal yang baik
Bersedia ditempatkan di Surabaya, JATIM


Tulis kode jabatan dipojok kanan atas amplop

Kirim ke :

Po Box 250 Lumajang

Atau

Email ke : Joblumajang@gmail.com

Begitu anda membaca Lowongan Kerja Pasuruan Terbaru Januari 2014 saya harap akan semakin giat lagi dalam mencari informasi yang anda butuhkan, Demikian juga dengan informasi berikut Lowongan Kerja Gresik Terbaru Januari 2014 juga dapat menambah info pekerjaan yang sedang anda cari. semoga Sukses

Tidak ada komentar:

Posting Komentar